1.)  V nakupni košarici lahko izbirate:

 

Način plačila:

- Plačilo z gotovino po povzetju 

- Plačilo po predračunu (nakazilo na TRR) - plačilo preko spletne banke

- kreditne kartice

 

Način dostave:

- Hitra pošta (avtomatsko izračuna na osnovi teže poštnino)

- Prevzem v našem skladišču: NJIVA d.o.o., Ložnica pri Žalcu 45, SI-3310 ŽALEC

- Ugodna dostava, z našim tovornjakom

POGOJI:

minimalno 1 PALETA skupnega naročila, v vsakem primeru podaljšan rok dostave (po dogovoru), do dneva, ko gremo z lastnim kamionom v smeri kupca, omogočen mora biti dostop z našim tovornjakom (večji 12ton, 10 metrov dolžine)

 ZA BLAGO, KI JE PAKIRANO NA EURO PALETE, SE ZARAČUNA KAVCIJA V VIŠINI 10,00 EUR Z DDV-JA. KAVCIJA SE VRNE, KO SE PALETA PRIPELJE NAZAJ NA SEDEŽ PODJETJA. 

Opombe glede naročila: vpišete vse kar ne razumete in želite vprašati.

 


POSTOPEK NAKUPA:

 

1.) Naročilo v čakalni vrsti

 

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo v prijava - moj-profil.

Kupcu so na spletni strani ponudnika moj-profil vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

 

2.) Potrditev naročila

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.

Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Potrditev naročila vsebuje:

- datum in uro oddaje naročila,

- številko naročila (za navajanje na vsej morebitni nadaljnji korespondenci in preverjanje statusa naročila),

- zahtevane podatke in informacije o kupcu ter naročenem izdelku.

 

3.) Rok dobave

Družba v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pri izdelkih, ki niso na zalogi, so roki dobave informativni in ne zavezujejo družbe, da je dobava izvršena točno na predviden datum.

V nobenem primeru prekoračitev roka dobave ne pomeni povzročitve škode kupcu, upravičenje kupca do plačila obresti ali možnost preklica naročila v teku.

Dobave so izvršene glede na razpoložljivost izdelkov, upoštevaje vrstni red prejetih naročil.

V primeru višje sile družba ni dolžna izvršiti dobave, kar velja še posebej za primere vojne, nemira, požara, stavke, torej vse za družbo zunanje, nepredvidljive in neodklonljive dogodke.


  • Hitra dostava do vas
  • Veliko izdelkov na zalogi
  • Enostaven nakup
  • Vračilo blaga v 14 dneh