1.) V nakupni košarici lahko izbirate:
Način plačila:
- Plačilo z gotovino po povzetju
- Plačilo po predračunu (nakazilo na TRR) - plačilo preko spletne banke
- kreditne kartice
Način dostave:
- Hitra pošta (avtomatsko izračuna na osnovi teže poštnino)
- Prevzem v našem skladišču: NJIVA d.o.o., Ložnica pri Žalcu 45, SI-3310 ŽALEC
- Ugodna dostava, z našim tovornjakom
POGOJI:
minimalno 1 PALETA skupnega naročila, v vsakem primeru podaljšan rok dostave (po dogovoru), do dneva, ko gremo z lastnim kamionom v smeri kupca, omogočen mora biti dostop z našim tovornjakom (večji 12ton, 10 metrov dolžine)
ZA BLAGO, KI JE PAKIRANO NA EURO PALETE, SE ZARAČUNA KAVCIJA V VIŠINI 10,00 EUR Z DDV-JA. KAVCIJA SE VRNE, KO SE PALETA PRIPELJE NAZAJ NA SEDEŽ PODJETJA.
Opombe glede naročila: vpišete vse kar ne razumete in želite vprašati.
POSTOPEK NAKUPA:
1.) Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo v prijava - moj-profil.
Kupcu so na spletni strani ponudnika moj-profil vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2.) Potrditev naročila
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.
Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Potrditev naročila vsebuje:
- datum in uro oddaje naročila,
- številko naročila (za navajanje na vsej morebitni nadaljnji korespondenci in preverjanje statusa naročila),
- zahtevane podatke in informacije o kupcu ter naročenem izdelku.
3.) Rok dobave
Družba v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Pri izdelkih, ki niso na zalogi, so roki dobave informativni in ne zavezujejo družbe, da je dobava izvršena točno na predviden datum.
V nobenem primeru prekoračitev roka dobave ne pomeni povzročitve škode kupcu, upravičenje kupca do plačila obresti ali možnost preklica naročila v teku.
Dobave so izvršene glede na razpoložljivost izdelkov, upoštevaje vrstni red prejetih naročil.
V primeru višje sile družba ni dolžna izvršiti dobave, kar velja še posebej za primere vojne, nemira, požara, stavke, torej vse za družbo zunanje, nepredvidljive in neodklonljive dogodke.