Postopek nakupa

 

Kako v naši spletni trgovini opraviti nakup?

Za vas smo pripravili kratek vodnik za enostavnejši in hitrejši nakup v naši spletni trgovini.

I. Iskanje ustreznega izdelka

Željeni izdelek lahko poiščete na več načinov:

  1. V menijski vrstici naše spletne trgovine se nahajajo pod PRODAJNI PROGRAM glavne kategorije izdelkov, ki jih spletna trgovina nudi. S klikom na željeno kategorijo se odpre seznam podkategorij, ki zoži izbor iskanih izdelkov.
  2. Lahko pa se uporabi ISKANJE, kjer se išče po ključnih besedah, ki jih vsebujejo izdelki na spletni trgovino.

 

 

II. Izbor izdelka

S klikom na fotografijo izdelka se vam odpre predstavitvena stran izdelka s podrobnejšimi informacijami. S klikom na gumb »V košarico« bo izdelek dodan v nakupovalno košarico. Hkrati se zgoraj desni strani zaslona prikaže da je izdelek v košarici. 

Če se z miško pomaknete na sliko vozička, vam prikaže kateri izdelki so v košarici.

V kolikor vam izbrani izdelki ustrezajo, kliknite na gumb »KOŠ ARICA«. Če želite dodati izdelke, kliknite na menijsko vrstico in  nadaljujte z  nakupovanjem. Če želite lahko kliknete IZPRAZNI KOŠ ARICO ali pa popravite količino in kliknete POSODOBI KOŠ ARICO.

Pregledate POVZETEK NAROČILA in greste na naslednji korak NA ZAKLJUČEK NAROČILA.

 

III. Izbira dostave
 

V naslednjem koraku izberete DOSTAVO

 

IV. Podatki o plačniku

Na stran se lahko prijavite z Google, Facebook računu ali svojem VETISA računu.

Lahko pa opravite nakup brez registracije in enostavno vpišete podatke.

 

V.  Način plačila

 

 

VI. Pregled naročila

 

Pri pregledu naročila lahko preverite, če ste pravilno izpolnili vse podatke. Obkljukati je potrebno da ste seznanjeni z SPLOŠ NIMI POGOJI POSLOVANJA. Z pritiskom na gump ODDAJ naročilo, oddate naročilo v našo spletno trgovino.

 

 

VII. Po oddaji naročila

 

1.) Naročilo v čakalni vrsti

 

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo v prijava - moj-profil.

Kupcu so na spletni strani ponudnika moj-profil vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

 

2.) Potrditev naročila

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.

Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Potrditev naročila vsebuje:

- datum in uro oddaje naročila,

- številko naročila (za navajanje na vsej morebitni nadaljnji korespondenci in preverjanje statusa naročila),

- zahtevane podatke in informacije o kupcu ter naročenem izdelku.

 

3.) Rok dobave

Družba v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Dobave so izvršene glede na razpoložljivost izdelkov, upoštevaje vrstni red prejetih naročil.

V primeru višje sile družba ni dolžna izvršiti dobave, kar velja še posebej za primere vojne, nemira, požara, stavke, torej vse za družbo zunanje, nepredvidljive in neodklonljive dogodke.


 

  • Hitra dostava do vas
  • Veliko izdelkov na zalogi
  • Enostaven nakup
  • Vračilo blaga v 14 dneh